• Товар належної якості – це товар без дефектів, який за певних причин не підійшов Клієнту (під час оформлення замовлення було не вірно вказано модель або товар не задовільнив клієнта формою, розмірами, габаритами, кольором чи іншими характеристиками і не може бути використаним за призначенням). Повернення чи обмін товару належної якості можливий, якщо він не був у використанні, збережений його товарний вигляд. У випадку, якщо на товар відповідної якості впливали температурними режимами, сверлінню чи іншим механічним впливам, обмін та повернення не можливий. 
  • Товаром неналежної якості – вважається товар з дефектом чи деформацією. У випадку отримання клієнтом товару неналежної якості, оформлюється обмін за рахунок компанії або повернення коштів в повному обсязі.


Згiдно iз Законом України "Про захист прав споживачів" №1023-XII от 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари, засоби особистої гігієни, аерозолі, лубриканти входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну.

Ми ретельно перевіряємо товар перед відправкою, але все ж таки не виключаємо можливість браку.

Якщо Ви отримали бракований товар, його можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дня отримання.

Процедура повернення товару Неналежної якості:
- напишіть на e-mail shop.higin@gmail.com та повідомте про намір повернути оплачений товар. Тема листа - "Повернення товару";
- надішліть нам товар перевізником Нова Пошта.

Реквізити для відправки:

  • Яворський Олег В'ячеславович
  • +380674336714
  • Вінницький район, Вінницька область.  
  • с.Лисогора
  • Відділення № 1

- повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
- після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар.
Усі послуги перевізників та комісії за переказ грошей відбуваються за рахунок Продавця.

Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту.
Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється на картку. Комісію за переказ сплачує продавець.
Повернення коштів здійснюється протягом 3-х робочих днів із моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем. Комісію за доставку сплачує продавець.